Jag gillar inte FB men jag gillar mina vänner!

Hej! Det blev ingen skiåkning. Det ska tydligen regna jättemycket så det var väl lika bra. Jag ska snart gå ner och ta hand om mina kids. Vi ska gå ner och hyra en rulle och jag ska även laga pannkakor. Det ska bli kul och det är ju trots allt fredag.

Jag färgade mitt hår idag, det blev ganska ljust men sommaren kommer ju snart så det passar bra. Jag känner att jag vill ha lite förändringar på bloggen. Kanske en ny start, måste bara hitta lite fina bilder. Jag sitter just nu och skypar med Elin. På ett sätt kan jag verkligen känna känslan hur det är att vara hemma när jag pratar med henne. Det är roligt. Jag kommer ju hem i sommar så jag är glad.



Vi såg "The Social Network" igår. Jag har sett den förut, när jag och Jocey var i Chicago. Jag tycker den är grym. Egentligen gillar jag inte Facebook men jag gillar mina vänner så vad gör man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0