JAG MÅSTE SPARA PENGAR!!!

Hej! Det har varit en lång dag. En bra dag dock. Det är redan sjätte mars, helt sjukt. Jag hängde med Jocey, Dannii och Sandra idag. Jag och J tog JB på två timmars prmenad och vi kastade även massor av bollar. Jag hann skypa två timmar med Johanna och allt var hur bra som helst. Nu sitter jag och tittar/gråter till My sister's keeper. Gud, det går inte att inte gråta till denna film, men så bra den är.

Vi såg en film idag med Christina Aguilera eller hur det stavas, kommer inte ihåg vad den heter men den var superbra. Typ som en musikal... Sjukt bra. Ni anar inte hur mycket film det blir här i USA, typ det enda vi gör. Imorgon ska jag dra mig till gymmet, jag undrar hur vädret ska bli? Det kanske blir skidåkning på torsdag men jag inte om jag har pengar. Jag måste spara pengar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0