Min familj!

Hej! Pratade precis med mamma och Elin. Jag vet inte om det är hälsosamt att prata så mycket med familjen där hemma som jag har gjort senaste veckan. Dock har jag varit här i över 8 månader så det är väl inte så att jag åker hem dirket. Det är inte samma sak nu, hemlängtan som det var förut. Nu lever man med den på ette annat sätt, jag orkar göra saker samtidigt även om jag ibland har lite längtan till Sverige. Men jag har inte haft hemlängtan på riktigt länge, det var innan jul tror jag. Det kanske kommer snart. Jag kan typ få utbrott på ett stoppljus ibland. Men ja, det var de det... Dock är det så mysigt att prata med mamma och Elin. Jag ville bara säga det!

Jag älskar er! <3 Nu ska jag åka och hämta mina barn. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0