NYC

Nu är jag verkligen igång igen. Det känns skönt. Jag har pratat med mamma hela tre gånger denna vecka. Ibland har jag ringt för att jag har saknat henne och nu ringde jag för att vi skulle boka ett hotel i NYC. Så nu har vi äntligen bokat. Vi valde väl bästa datumet att åka eftersom det är PÅSKLOV så är det svindyrt, men vi fick ett hotell i alla fall.

Tänk att min underbara familj kommer, det ska bli så roligt att strosa runt med dem i NY och ta massor av fina bilder. Tänk, jag, Elin och Jonathan tillsammans igen. Det var allt ett tag sedan. Jag tror att Jonathan har skjutit i höjd och jag och Elin kommer känna oss små.

Det blir rörd av tanken på att jag snart kommer att träffa dem. Det ska bli så roligt. Den 18 april hämtar jag dem på Logan Airport och jag kommer vara så sjukt glad och rörd!

Det är dessa saker som får en att fortsätta gå. Jag håller ju nu på att beta av saker på min to do-list. Jag kan beärtta att jag är evigt tacksam att de kommer, dels för att jag får träffa dem, men även för min packning. De kommer prevcis i rätt tid, jag tror inte att jag kommer behöva några vinterplagg efter att de ha varit här. Jag planerar på att skicka med en hel resväska om inte mer. De kan nog ha ca 100 kg tillsammans så jag tror att jag kan pressa ner mitt där också!

Jag är så lycklig. Idag är det fredag. Jag tänkte gå upp och packa och städa mitt rum. Jag försöker rensa så ofta som möjligt. Jag åker ju faktiskt snart hem! I helgen blir det skidåkning om vädret håller sig bra. Usch för regn och blått och blask!

Men inget kan slå min positivitet just nu. Jag skulle gärna vilja prata med någon från Sverige. Dags att flytta på sig så att städarna kan fixa fint här!



Här kommer jag och min familj att vara under PÅSKLOVSveckan. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0