Ta hand om dig själv!

Hej! Ok, I'm sorry. Jag lever. Jag var ute och sprang i morse. Japp, det var jag. Det kändes faktiskt riktigt skönt, nu efter en härlig dusch och lite Big Brother är jag på g igen. Jag måste åka och handla tror jag, det är lite tomt i kylen när det gäller frukst och annat.

Jag sitter och kämpar med musiken här, jag vill så gärna rensa alla låtar som inte är bra. Det tar sådan tid men jag antar att jag kanske gör det ikväll. Ikväll är det även final i The Bachelor. =)

Jag gjorde inte alls mycket i helgen. Jag pratade med Elin och Jonathan på skype, sedan tittade jag på massor av filmer. Det kanske låter lite tråkigt men det var ingen hemma. Jag träffade tre tjejer i lördags kväll, vi åkte till mallet. Man kan faktiskt vara på mallet till kl 9 på en lördag kväll, tillskillnad från Sverige. Det var jag, Olga, Danielle och Donna. Det var trevligt. Jocey jobbade i stort sett hela helgen. Victoria var på Silverbay! Men ja, denna helgen är alla hemma igen.

Jag pratade precis med Amanda, hur trevligt som helst. Det känns konsigt att prata med henne för jag brukar sitta i hennes soffa och prata med henne men ja, jag antar att det är annorlunda nu. Jag börjar få lite smått panik att jag själv snart ska åka hem. Jag vill inte men på ett sätt vill jag. Det är lite konstigt. Jag ser just nu mest emot när min familj kommer om nästan precis en månad. Jag kommer stå på Logan, övernervös och i tårar. Jag vill inte gråta, men jag tror att jag kommer göra det. Väntan väntan...

Ja, jag och Romina har gjort upp en plan för vi måste börja springa. När Romina pratar om Marathon springer jag. Haha! Nej, vi sprang runt "the Neck" idag. Mycket trevligt och det är ganska skönt väder även om solen bestämde sig för att inte visa sig särskilt mycket. . . Gott, jag kan ju handla senare ikväll. Nu ska jag blåsa håret. Nästa söndag ska jag åka med Jocey in till Boston för sista gången. HUR SJUKT ÄR INTE DET????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0