Jag vill ha vår vår vår!!!

Hej! Hur är det med er? Jag sitter och pratar med Ida, det är sjukt skönt att få prata med henne igen. Vi har inte pratat på evigheter. Jag ska snart åka till Victoria och fika lite med henne. Jag har ju class idag också. (Roliga månadagen >.<)

Senare ikvälll hoppas jag på att Sandra vill dra till gymmet. Jag tror även att jag tar mina löparskor och går ut och springer lite senare i eftermiddag när mina kids är på aktiviteter. =)

Jag har tagit det lite lugnt idag, och nu sitter jag och myser lite med TV3PLAY... Men det är nog dags att röra på sig nu. En roligare uppdatering kommer senare. Det var inte så jätteroligt väder just nu men jag är glad ändå. Många kramar!!!



Hade varit roligt att köpa dessa stövlar här, dock är de inte så mycket billigare faktiskt. Men men, vi får se. Vi ses senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0