GOD NATT

Hej! Nu är jag här igen. Jag och Sandra skulle dra till gymmet men ja, vi bestämde på vägen att åka och hyra en film. Idag har det varit en bra dag, solen kom fram och det verkligen härligt. Men det var inte det som jag skulle skriva nu. Jag bokade mitt flyg till SF idag. Det var bra, sedan kommer Romina 5 minuter senare och beärttar att det fanns ett för 100 dollar billigare. Jag blev inte så glad men får helt enkelt inse att det är bättre att ha några extra timmar i SF (dyra dock!)... Det är ju inte så att man springer i SF särskilt ofta faktiskt!

Jag vill åka till Golden Gate bron! Det är inte långt kvar nu.

En sak som jag måste säga att jag älskar med amerikaner. Det är deras mail. Alla mejlar precis som vi svenskar textar och ringer varandra. Amerikanarna mailar.. Kankse inte till sin pojkvän eller man men man mailar om playdates och alla saker händer nästan via email. Jag mailar Sandra typ hela tiden.

Iphone 5 är given när jag kommer hem. Den kommer ut i september, jag tror jag kan hålla mig till dess. Jag sitter och tittar på Vampire Diaries, en annan helt underbar sak. Att de serienerna på TV och inte på TV fem månader senare när de sänds i Sverige. Här får man dem bra och det är bara att sätta på record och sedan spela över reklamen. Bra va?

Imorgon blir det gymmet på morgonen och vi ska ha det bra. Jag hoppas på bra väder och en helt underbar fredag. Ja, jag är glad att det är helg. På söndag ska jag och barnen till Boston city för att kolla på teater.

Kram Caroline



Elin och jag i NYC på Brooklyn Bridge bron. Jag bara älskar att vara där. Jag köpte en fin teckning där, dock tror jag att den är hos Tora's. Jag måste hämta upp den. Undra vad som händer imorgonkväll?

Kram


Kommentarer
Postat av: I

Har fortfarande någorlunda bra koll på vampire diaries ;)

2011-05-15 @ 11:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0