Heading down to NYC

Hej Folket!
Hur mår ni? Jag mår toppenbra, jag sitter ute och steker i solen. Det är väldigt varmt blandat med lite blåst. Jag sitter och planerar kvällen. Vi ska åka till NYC i natt, vi tar nattbussen så kommer vi fram imorgon bitti. Sandra, Vicotira och Tegan ska gå och titta på Red Sox. Jag valde att inte följa med, jag har ju redan varit en gång och så roligt är det inte. Pia och Romina befinner sig i Canada nu! Jag är lite avis, men jag får väl nöja mig med NYC.

Vi ska gå på ett houseparty ikväll. Jag känner mig som en 14åring som ska gå på fest för första gången. Det har inte varit mycket partande här på sisone. Jag och Olga går ta och gå till festen för annars lär det tar flera timmar med bussen. Det finns inte riktigt västtrafik här. Bussen kommer och går lite som den vill och ja, folk tar bil här!

Så vad har hänt det senaste... Inte så mycket faktiskt. Jag ska åka och hämta barnen snart. Eller ja, om en och en halv timma. Det är inte långt kvar nu till jag åker och reser. Jag åker till San Fransisco 5 juli så det känns bra. Dock börjar det kännas väldigt jobbigt att lämna allt, nästan som att man vill stanna. Jag ser fram emot hösten, att få ett studentliv.

Jag har printat lite bilder så jag har faktiskt tagit tag i min sracpbook igen. Den är så fin! Här kommer en bild på mig, Elin och Jonathan. Vi är nere i hamnen vid Marblehead. Det var så roligt att ha dem här, jag ser fram emot att komma hem.



Jag älskar den bilden. Elin och jag tittar in i kameran och Jonathan är i sin egna värld. Haha! Det var roligast att träffa Jonathan för han har förändrats så mycket. Riktigt lång och mogen har han blivit. (Hm, så mogen man kan vara när man är kille och 14 år gammal men OK!) Han har sommaren på sig också! Han shoppade mycket kläder här, pappa och Jonathan bar helt galna. Jag tror också att vi köpte omkring 12 par Converse!

Nu ska jag göra annat! Vi hörs på måndag igen! Johanna har det super i London!


Kommentarer
Postat av: I

Oh va fin bild Carro <3 Den var riktigt fin!! Och du, göteborgskan fixar vi så fort du kommer tillbaka. Hoppas helgen i NYC blir kaaanon!

2011-05-08 @ 15:06:41
Postat av: Anonym

haha 12 par converse, your crazy!!! <3

2011-05-11 @ 16:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0