Hej!

Hej Alla!
Ledsen för dålig uppdatering här men ja vad ska jag säga. Våren suger här. Det har regnat hela dagen. Dock tog jag, Sandra och Tegan oss i kragarna och gick till gymmet. Man kan ju inte riktigt skylla på att det är bra väder när det söpregnar ute, så det var väl bara att simma på. Vi har bestämt att vi ska simma på måndagar, men bytte till tisdagar för olika anledningar (läs: ett visst sällskap på gymmet...) KUL ATT VI GÅR NÄR ANDRA KOMMER! ARG!

Vi åkte sedan för att göra veckan inhandling av matvaror. Det är alltid lika roligt. Tegan kör vagnen och jag och Sandra köper halva butiken. Jag tror att maten är dyrare här i USA och jag ser verkligen inte fram emot att komma hem och betala min egna mat. Studiebidrag???

Vad händer i veckan? REGN REGN REGN tydligen. Ja, det var min vecka det. Vad gjorde jag i helgen? Jag var på en teater i Boston med barnen. Vi såg "To kill a Mockingbird" riktigt bra faktiskst. Det handlar om segrigation förr i tiden. Riktigt bra vad den! Jag måste säga att jag är lite trött på Bostons metrosystem nu. De bygger om överallt och jag flyttade till storstaden för att slippa bussen och vad erbjuds nu när metron inte går.. BUSSEN. Suck!

Nej nu jag ska jag vara lite positiv. Idag är det GG men eftersom jag inte har kollat de tre sista veckrona är det väl ingen ide att kolla på det. Jag känner hur positivteten bara ekar i hela rummet här. Idag jobbar jag nog ganska sent, har redan varit på gymmet idag men jag vet inte om jag kanske går en gång till? Victoria är ju där.

Tja vi får se. Nu ska jag göra annat. Imorgon blir det gymmet och mallet. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0