hey

Emelie, jag vill jättegärna prata med dig!

Ja, nu kommer en uppdatering. Veckan när mina föräldrar var här var helt underbar. Jag hade så roligt med dem och det var sjukt roligt att träffa alla igen. Jag åkte till flygplasten för att hämta mina föräldrar. Jag stod och väntade och väntade och tillslut kom dem. Jag började narturligtvis gråta. Men det gick snabbt över igen.

Veckan var helt undebar, vi åkte ner till New York och vi hade jättetrevligt. Vi gick upp i Empire State Building och tag lite kort. Jag tror vi tog drygt 400 bilder under hela veckan. Det var en härlig känsla att ha alla här igen. Det var som om jag aldrig åkt. Jag vart lite ledsen när de åkte men det gick snabbt över igen. Nu mår jag toppenbra.

Vi hade en trevlig helg. Vad gjorde vi? På fredagen umgicks jag med Victoria, jag hade inte träffat henne själv på jättelänge.

berättar mer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0