Jag är alltid 15 minuter sen!

Tjena tjena igen!
Nu har jag nästan jobbat färdigt, jag tror det blir ett besök på Panera idag. Vi måste boka ett hotel i New York som vi ändå inte kommer sova på. Tänk att man måste betala för att ha sina saker där? Ja ja! Jag sitter och sätter upp mig på studentlägenheter. Jag tänkte på kanske om J inte längre skulle vilja vara min rummis, måste jag ju ha en liten plan. Inte för att jag tror att det ser men ja, rummis eller inte. Jag måste ha någon stanns att bo helt enkelt.

Jag längtar till studentlivet, jag men vill inte lämna USA. Men inte heller vill jag vara utan min vänner och familj just nu. Sandra sa någonting bra här om dagen: "There is no point of even imagineing what could have happened if you had your friedns and family here, there is no way so just forget about it" Jag gillar inställningen för du kommer att komma tillbaka till Sverige. Du kommer att ha dina vänner kvar (i alla fall jag för jag har underbara vänner som man inte tappar för att man är borta). Min familj kommer alltid att vara där, så vad är problemet? Jag kan bli väldigt arg på mig själv ibland när det enda jag vill är hem. Jag är i USA, jag kan göra vad jag vill här. Tänk sedan när du sitter fast i plugget, sa jag att jag kunde göra vad jag ville?

Solen håller på och gå ner. Jag borde ta mig ner till CVS och köpa lite balsam. SLUT! Men ja, kanske en annan dag ja. Lägenheter vad det ja.

Imorgon blir det mallet för att printa bilder, bäst att jag kanske lägger över lite bilder på ett USB. Jag är alltid så dåligt förbredd (förutom när jag jobbar, då jag är ett steg före oftast). Jag kommer alltid 15 minuter för sent oavsett om jag lovar dyrt och heligt att jag ska komma i tid. Sedan jag kom till USA har jag gått och blivit en senis.

Det är typ det enda av mig själv som jag hoppas stannar här, att jag alltid kommer försent. Jag ska hem och utmana Emelie på att komma i tid, jag kanske nu är snäppetvärre!

Så osvenskt att vara i tid. Roligt när det kommer nya au pairer hit. Om vi säger 8 pm på Panera så är det inte en kotte där före 8.15. De brukar ringa och fråga om de har kommit rätt!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sen? Jag? nej, nej..aldrig..=)..vi kan vara sena tillsammans..=)..

2011-05-06 @ 20:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0