Jaha?

Hej! Jag kom precis från gymmet och jag ska snart gå och lägga mig. Det beskriver min dag. Haha nej! Den har varit helt ok. Jag träffade Sandra i morse (konstigt!). Vi åkte till mallet för att hämta lite bilder och lämna in hennes dator.. Sedan var det Starbucks och sedan jobba.

Helt ok dag. Jag går lite och räknar dagarna, jag vill att det ska bli sommar nu. Jag vill ha värme och sol varje dag. I helgen ska vi till NY jag är taggad faktiskt. Nu ska jag sluta mitt helt otroligt tråkiga inlägg. Jag pratade med mamma idag, kändes skönt. Skype någon? Emelie?

Kommentarer
Postat av: Emelie

hade jag haft skype hade jag gärna pratat med dig!!..=)..

2011-05-06 @ 20:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0