Nannie Diaries!

Dags att köra en nystart. Idag var en konstig dag. Jag jobbade på moronen, mina ögon gick i kors måste jag säga. Jag var ute och cyklade lite och hade en väldigt konstig craving efter att gå till biblioteket. Jag gick och lånade två böcker, Nannie Diaries, the first and the second. Så mycket för att komma bort från au pair livet.

Jag gick hem och städade mitt rum och nu sitter jag och Romina här och gör absolut ingenting. Vi bokade en bus som ska ta oss från NYC till Boston efter våran resemånad. Jag börjar bli riktigt irriterad. Jag orkar inte längre hålla upp ett bra humör. Men jag ska försöka.

Snart ska jag hämta upp mina barn. Vi ska busa tror jag. Haha! Nej, vi ska äta snacks, göra läxa och sedan är det dags för barnens aktiviteter. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0