Pissigt väder

Haha! Skypar med Jonathan och Eric. Det är roligt!

Jag har lite paus nu. Ikväll ska vi på en show för mitt värdbarns skola. Det ska bli roligt! Jag ska gå ner och göra lite mat snart. Idag har det varit pissigt väder, det kanske ni märker för jag är lite bitter. Vi har i allafall varit på mallet. Jag köpte en väska, precis likadan som Vicotria! Den var så snygg att det var liksom en "att ha väska!"... Jag köpte även lite klistermärken till min sracpbook.

Jag och Sandra har kommit långt med scrapbooken nu, det är roligt men det tar mycket tid. Jag vet inte riktigt hur jag ska få hem den men vi får se. Romina tycker att vi borde ta den som "reading material" på flyget hem. Däremot är det jättetråkigt att vi inte ska åka samma flyg hem. Hon åker redan hem den 30:e Juli.

Jag är sjukt taggad för min sistaresa. Jag vet inte hur jag ska palla så många dagar men vi får se. Det kommer bli spännande. Det börjar kännas nu att jag snart åker hem. Jag går och är nervös dagligen.

Nu måste jag gå. Johanna loggade precis in, men hon verkar inte vilja prata?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0