Starbucks onsdag!

Hej alla!
Jag blir tokig här! Jag har så många saker som jag borde göra men aldrig gör. Typ som att skriva mail, jag tänker på folk i Sverige dagligen men det händer ingenting. Jag måste ju börja höra av mig. Jag blir så arg. Snart börjar väl alla studenter i Sverige. Gud vilken tid det var. Jag sprang runt på massor av studentmottagningar och studentfester. Synd att jag missar alla iår, jag hade gärna velat gå på Polhems iår igen.

Just nu är det många tankar om att komma hem, jag vet inte hur det kommer bli annat än att det kommer bli helt underbart. Jag vill träffa alla igen. Men först ska jag göra min resa, något annat som även det kommer bli helt underbart. Jag känner att jag ligger efter med bloggen lite, men jag skyller på vädret. Jag såg på Ipoden idag att det ska regna hela veckan. Ja, det känns ju inte alls deppigt att se.

Just nu till jag till Californien och softa. Jag har bokat mitt flyg dit nu så det känns bra. Nu ska jag skriva lite mail. VI hörs snart igen. Puss

Ps. Jag sitter på Starbucks, det kommer vara värsta Starbucks-onsdagen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0