Underbart väder!

Just nu älskar jag mitt liv. Jag älskar vädret och jag älskar att vara au pair. Det går väldigt upp och ner måste jag säga men nu älskar jag det. Speciellt när sommaren kommer! Gud, jag älskar ordet älska!

Idag var jag uppe hyfsat tidigt för att vara mig. Jag  får ofta kommentarer från mina supersöta barn att jag sover lite mycket. "Ja, men jag vill kanske inte vakna 5 am som vissa andra gör!" Kommer ihåg att jag var lika dan när jag var liten. Kunde förstå om mamma och pappa ville döda mig ibland, but I think it turned out to be good anyway! Nu är det nästan så att de blir arga om man inte går upp. Jag tror jag och bror Johanthan är väldigt bra på att sova, inte sant mami och pappa?

Jag åkte till gymmet idag. Träffade på Romina där, vi hade inte ens bestämt träff. Tegan kom också. På något konstigt vänster så är det roligt på gymmet, kan ni fatta varför? Jag var helt upptagen med att work out i alla fall!!!! ELLER INTE!

Jag och barnen åkte och såg på bio idag. Det är så mysigt att vara med mina barn när det är bra väder. Vi är ute och gör massor av saker, vi spelade mycket basket idag och det är något som jag verkligen älskar. Imorgon ska vi ta en tripp till Connecticut!!!

Kram på er! Skriver snart igen

Tänker på dig Vicotira, gid vad duktig du var. Kan inte vänta till jag får se den! Vi ses snart, och vi måste definitivt gå massor av underbara promenader i Swampscoot, det är så fint vid stranden! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0