Updatering!

Hej! Nu är jag här igen. Jag fick fatta mig kort förut för Johanna loggade in på skype och jag ville gärna prata med henne. Jag hade även en sak på my girls skola som jag behövde gå på. Book fair, jag vet inte ens om vi hade sånt när jag var liten och gick i skolan.


Jag måste bara berätta att det blir en spontantrip till NYC nu till helgen. Vi åker på fredagen, jag tror vi tar nattbussen. Jag tror vi dödar kvällen på fredagen inne i Boston genom att gå på bio och kanske gå på en Red Sox match! Vi kommer ha svinkul, jag tror det blir jag, Sandra, Vicotoria, Tegan, Olga, Gabbie... Det blir superkul! Vi hoppas på kanon väder!

Så vad ska jag berätta mer om när mina föräldrar var här? Vi åt god mat, gick på många fina resauranger. Jag fick se min familjs frustration ibland när det var något som var så typiskt amerikanskt. Jag sitter och funderar på vad jag kommer att sakna med att vara här och vad som kommer att vara skönt att lämna. Jag vet inte ännu, återkommer när jag vet det.

Jag och Sandra, (min dagliga date här). Vi träffas fan varje dag. Jag ringer Victoria minst en gång om dagen. Vi hinner inte träffas så ofta men några gånger i veckan när kvällarna går ihop träffas vi. Vi försöker också träffas på gymmet ibland på kvällarna. Men nu blir det NYC i helgen!!! Jag och Sandra åkte till gymmet och sedan åkte vi och handlade. Nu sitter hon och prtar med en kompis i Österrike och jag sitter här och skriver. Jag tänkte att jag skulle skriva ett litet givande inlägg men det blir nog inte så.. Jag ska snart hämta upp mina barn. Vi sitter och solar och det är faktiskt väldigt varmt, typ svensk sommar skulle jag säga.

Jag ser så mycket fram emot min resemånad. Speciellt för att jag får den under sommaren. Jag är så glad över det. Vad ska jag göra i eftermiddag? Det blir lite tid med barnen, ska nog försöka vare ute så mycket som möjligt, spela lite basket och leka i solen. Alla blommor har börjat komma nu, det känns underbart.

Det var gött på gymmet idag. VI fick gjort mycket på lite tid så det var bra. Nu ska jag sluta, jag skriver mer ikväll när jag har något att skriva. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0