Vi ses i Augusti!

Hej! Nu var det nästan för fint väder för att blogga. Det har varit supervarmt idag och riktigt sommarväder. Jag har blivit brun och jag gick till beachen med Sandra. Nu tänkte jag dra till gymmet för det sista jag tänker göra är att spendera tid inne när det är toppenväder ute. Vila kan man göra senare!

Jag har haft en ritkigt bra dag, jag har bränt mig lite men inte alls mycket. Det ska tydligen vara fint nu i 10 dagar. Idag var det ett år sedan jag tog studenten! Jag kommer fortfarande ihåg dagen, gud vad skönt!

Jaja, jag njuter av livet. Sandra var kanske lite besviken på mig idag. Hon tycker att jag pratar lite för mycket om att komma hem. Klart att jag vill hem, men ja, det är tufft att lämna. Hon tycker det kanske ännu mer än mig. Anledningen att jag vill hem är att jag så hilma mycket att komma hem till. Jag har massor av saker som händer med en gång och ja, jag har helt underbart folk där hemma! Det är verkligen inte långt kvar nu.

Alla är väldigt saknade och inte minst nu när det är så snart till vi ses igen. Jag fick ett mail från Ditte idag, det tackar jag för! Ja, nu ska jag dra mig till gymmet!



Studenten för exakt ett år sedan. Jag vill ha långt hår igen. Och ja, min studentmössa. Underbara den! Jag ska lätt ha på mig den nästa gång jag går på en studentfest!



Jag vill önska denna busfian lycka till på alla sina tentor. Jag saknar verkligen henne men det verkar som vi ska se mycket av varnadra till hösten. Jag kan inte vänta. Dock behöver vi verkligen skypa snart. Jag pratade med Ida igår i nästan två timmar. Det finns liksom alltid något att prata om.

Den som jag också saknar är Malin, problemet är vi inte skypar. Vi var alltid väldigt bra på att ses. Vi pratade inte heller så mycket i telefon (Malin är inte ritkigt en telefon-tjej! Ledsen Malin men du är hopplös att prata i telefon med! Inte heller mail funkar!) Dock älskar jag denna tjejen jättemycket ändå och det blir ju bara att man måste träffas ofta vilket jag inte har något emot. Dock lite svårt när man har hela atlanten emellan sig. Vi ses i augusti!

Jag längtar sjukt mycket till midsommar! Jag vill ha min fina klänning. Nästa midsommar vill jag spendera med DIG! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0